Vi søker etter en serviceinnstilt, entusiastisk og positive medarbeidere som elsker å jobbe med bakverk, trives med høyt tempo og brenner for teamwork til stillinger som assisterende butikksjef i vårt bakeri i Oslo på Stovner senter.
Som assisterende butikksjef jobber du tett sammen med butikksjefen og har ansvar for at teamet gleder seg til å gå på jobb, og at alle gjester får en god opplevelse når
de besøker oss. Du får muligheten til å arbeide i et spennende og aktivt miljø der det er gode utviklingsmuligheter for de som ønsker å være en del av vår reise. Stillingen har avsatt noe tid til administrasjon, men inngår ellers i ordinær drift, inklusiv
helgevaktordning.
Hvem er du?
• Som service person liker du å ta vare på gjester og hjelper teamet ditt.
• Du har stor arbeidskapasitet, trives i et internasjonalt arbeidsmiljø med høyt tempo, og takler stress.
• Du liker å jobbe i team, men kan også ta ansvar og initiativ når du jobber alene.
• Du er nysgjerrig, lærer fort, ser løsninger, jobber strukturert, er detaljorientert og kan multitaske.
• Du er åpen for tilbakemeldinger og forbedring.
• Du forstår viktigheten av kvalitet og hygiene standarder, i tillegg til kundeservice.
• Du er over 18 år, og kommunisere bra med kollegaer og ledelsen, på norsk og engelsk.
• Det er fint med erfaring fra lignende stillinger på mellomledelsesnivå, men det er ikke nødvendig. Vi ser etter potensial i alle kandidater og er mest opptatt av personlige egenskaper.
Hva er arbeidsoppgavene dine?
Ordinære vakter:
• Kundeservice, kasserutiner
• Forberedning og baking av forskjellige typer bakverk, lage bagetter, påfyll av mat og drikker
• Rydde og vaske kjøkkenet, lageret og sitteområder
• Opprettholde standarder for kvalitet, hygiene og sikkerhet
• Åpnings- og stengeansvar, arbeidstiden er mellom kl 5:30 og kl 21
Som del av ledelsesteamet bistår du butikksjefen i følgende områder:
• Personal: ansettelser, opplæring, oppfølging og tilbakemeldinger
• Administrasjon: vaktplan, bestillinger, rapportering, HMS/internkontroll
• Drifte og videreutvikle gode arbeidsrutiner
• Sikre et arbeidsmiljø der alle medarbeiderne dine trives godt, utvikles og lykkes i sin rolle
• Operasjonelt ansvar ved butikksjefens fravær
Mer informasjon
• Vi tilbyr god opplæring, og utviklingsmuligheter i et dynamisk, ungt og internasjonalt selskap
• Det finnes forskjellige vakttider mellom kl 5:30 og kl 21 (tidlig morgen, formiddag, ettermiddag og kveld) og vakttyper med ulike fokus oppgaver (baking, kasse, sandwich og stengevakt)
• Stillingsstørrelse: 60 – 80%
• Stillingen inngår i helgevaktordning, det må påregnes arbeid annenhver helg
• Konkurransedyktige betingelser, fastlønn
Om du har lest gjennom denne annonsen og får følelsen av at dette virkelig er DEG, er det kanskje akkurat deg vi ser etter! Vi kaller inn relevante kandidater til intervju fortløpende. Tidligere erfaring innenfor
kundeservice, salg og ansvar på mellomledernivå er en fordel, men vi ser også potensiale i alle kandidater og setter personlige kvaliteter høyt.
Vi ser fram til å høre fra deg!
Kontakt: Send søknad direkte til
HR-Koordinator: Laura Sydengen (laura@fehmab.no)
Om arbeidsgiveren
Backstube er et ungt og moderne bakeri i kraftig vekst med over 30 utsalg i Norge.
Hos oss får du et bredt utvalg av bakervarer til høy kvalitet og fornuftige priser. Vi
kombinerer strålende service og enkel handel (selvbetjening) til våre rundt 15.000
daglige kunder. Produktene og kulturen vår er europeisk og multikulturell, og vi
elsker den åpne, internasjonale stemningen i våre butikker. Som team hjelper vi
hverandre, har en høy grad av profesjonalitet i opplæring og drift, og tilbyr en trygg
og forutsigbar jobb.